16 Mart 2009 Pazartesi

Güldüren msn iletileri

-gel gidelim hamama, otur barak obama
-ulan zuhal sen ne orospu ne fahişe ne anasının amı bir kadınmıssın ya
-darwin ananı maymunlar kovalasın
-arabanın ön koltugundaki cocuklar kazaya, arka koltugundaki kazalar cocuga sebep olur.
-davos’tayım.van minit sonra dönücem.
-benim için de davos bitmiştir…
-yeşil msn adamının götündeki kırmızı meşgul işareti o’nu seksi göstersin diye orada değil, sahiden işim var..
-onlar 80 alıyor, ben 40. benim için okul bitmiştir. daha da gelmem okula.
-bütün kızlar çiçek olsun arı olmassam namerdim
-beyaz atliyi beklersen seyise kalirsin; sansini fazla zorlarsan at a yalvarirsin.
-iki gönül bir olursa dört gönül kaç olur ?
-ben sana her yaptığımı mail atıyo muyum?ha facebook?
-peres: geçeydim önüne, açeydim kollerimi böylee, getme diyeydim, getme receeep; getmezdi, galırdı…
-çirkin kızlar mini etek giyip kafamı karıştırmayın!
-en az üç dil bileceksin üç dilde de ana avrat söveceksin..!
-14 şubat’ı yalnız geçirenler : mutluluk elinizde! ( masturbasyon )

0 yorum:

Yorum Gönder

 
moda moda life gelinlik modelleri ayakkabı modelleri dekorasyon moda haberleri teknoloji haberleri internet haberleri android android oyunları video izle seo